JESTEŚMY NOWOCZESNĄ AGENCJĄ PUBLIC RELATIONS

Nasi klienci to przede wszystkim firmy z branży technologicznej. Tworzymy i realizujemy strategie komunikacji, które nie tylko precyzyjnie trafiają do grupy docelowej, lecz przekładają się również na imponujące zasięgi i wymierne efekty biznesowe.

Nad medialnym sukcesem naszych klientów czuwa zespół doświadczonych specjalistów. Nasza praca to nasza pasja, dlatego zawsze stawiamy na efekty. Przy minimalnym zaangażowaniu klienta kreujemy tematy i tworzymy treści, które trafiają na strony czołowych polskich tytułów prasowych i serwisów internetowych.

CO NAS WYRÓŻNIA?

  • SKUTECZNOŚĆ

    Nasi klienci miesiąc w miesiąc obecni są w największych tytułach prasowych. Jakościowe publikacje w wiodących polskich mediach to dla nich standard.

  • DAJEMY WIĘCEJ

    Pod względem wyników, jakie osiągamy dla naszych klientów, znajdujemy się w rynkowej czołówce. W Polsce istnieje niewiele agencji, które potrafią utrzymać nieprzerwaną obecność marki w mediach na takim poziomie.

  • SAMODZIELNOŚĆ

    Wszystko bierzemy na siebie. Prowadzimy komunikacje zewnętrzną przy minimalnym zaangażowaniu klienta, które najczęściej sprowadza się wyłącznie do akceptowania koncepcji czy materiałów prasowych.

JESTEŚMY NOWOCZESNĄ AGENCJĄ

PUBLIC RELATIONS

Nasi klienci to przede wszystkim firmy z branży technologicznej. Tworzymy i realizujemy strategie komunikacji, które nie tylko precyzyjnie trafiają do grupy docelowej, lecz przekładają się również na imponujące zasięgi i wymierne efekty biznesowe.

Nad medialnym sukcesem naszych klientów czuwa zespół doświadczonych specjalistów. Nasza praca to nasza pasja, dlatego zawsze stawiamy na efekty. Przy minimalnym zaangażowaniu klienta kreujemy tematy i tworzymy treści, które trafiają na strony czołowych polskich tytułów prasowych i serwisów internetowych.

CO NAS WYRÓŻNIA?

  • SKUTECZNOŚĆ

    Nasi klienci miesiąc w miesiąc obecni są w największych tytułach prasowych. Jakościowe publikacje w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu czy Polska Times to dla nich standard.

  • DAJEMY WIĘCEJ

    Pod względem wyników, jakie osiągamy dla naszych klientów, znajdujemy się w rynkowej czołówce. W Polsce istnieje niewiele agencji, które potrafią utrzymać nieprzerwaną obecność marki w mediach na takim poziomie.

  • SAMODZIELNOŚĆ

    Wszystko bierzemy na siebie. Prowadzimy komunikacje zewnętrzną przy minimalnym zaangażowaniu klienta, które najczęściej sprowadza się wyłącznie do akceptowania koncepcji czy materiałów prasowych lub udzielania wywiadów w radio bądź TV.

NASI KLIENCI

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

PROWADZIMY BIURA PRASOWE

ORGANIZUJEMY WYDARZENIA DLA DZIENNIKARZY​

DBAMY O RELACJE Z DZIENNIKARZAMI​

TWORZYMY I REALIZUJEMY STRATEGIE KOMUNIKACJI​

PISZEMY CIEKAWE I JAKOŚCIOWE ARTYKUŁY

GENERUJEMY IMPONUJĄCE ZASIĘGI ORAZ AVE

KREUJEMY MEDIALNYCH EKSPERTÓW

ZARZĄDZAMY KOMUNIKACJĄ KRYZYSOWĄ

WSPIERAMY STARTUPY

POZNAJ NASZ ZESPÓŁ

MARCEL PŁOSZCZYŃSKI

Chief Executive Officer

Założyciel agencji Lightbe. Ma wieloletnie doświadczenie w public relations, o czym świadczą dziesiątki projektów, które zrealizował dla polskich i międzynarodowych firm z branż technologicznej czy marketingowej. Wśród nich znajdują się takie marki jak Uber, IDC Polska czy Cloud Technologies. Prowadził autorski talk-show „Na poddaszu”, emitowany na kanale TVN Religia, a później TBN Polska. Jest również autorem bloga Ponioslo.pl, poświęconego życiu w Azji Południowo-Wschodniej.

KATARZYNA MULARZ

Head of Content

Z doświadczenia: dziennikarz, z wykształcenia: adwokat, z przekonania: wierzy w sprawczą potęgę słowa i ogromne możliwości, jakie niesie umiejętne posługiwanie się nim. Pracowała w “Nowinach” – największej newsowej redakcji w południowo-wschodniej Polsce – przez kilka ostatnich lat pełniąc tam rolę zastępcy red. naczelnego. Obecnie zarządza działem kontentowym w Lightbe. Odpowiada również za strategię kontentową, rozwój i zasięgi produktów w Sembot.com i grupie Marketing i Biznes. Prywatnie: zakochana w nowych technologiach, dobrym designie, Dalekiej Północy i kawie jakości speciality.

POLECAJĄ NAS

  • Z agencją Lightbe mieliśmy okazję współpracować w trudnym dla wszystkich okresie – w trakcie pandemii koronawirusa. Prowadzone przez nią działania, mimo ciężkich zewnętrznych warunków, przebiegły bardzo sprawnie i profesjonalnie. Wyjątkowe zdolności komunikacyjne pracowników zapewniły wyjątkową atmosferę współpracy opartej na pełnym zaufaniu. W naszym sektorze sprawna komunikacja jest szczególnie istotna. To, czym się zajmujemy, czyli sztuczna inteligencja, a w szczególności uczenie maszynowe, nie należą do najprostszych zagadnień. Aby właściwie je komunikować konieczny jest pewien poziom obeznania. Nie każda agencja PR potrafi tak dobrze obsłużyć klienta z sektora IT. Lightbe poradziła sobie doskonale, wykazując się nie tylko znajomością zagadnień technologicznych, lecz również mechanizmów rządzących mediami. Dzięki Lightbe mieliśmy okazję pojawić się m.in. w TVN, Polsat News oraz na takich portalach jak Gazeta.pl, Natemat.pl czy Fakt24.pl. Współpracę z tą agencją polecam z czystym sumieniem.

    Paweł Świątek

    Chief Operating Officer | Alphamoon
  • Nasza współpraca z Lightbe rozpoczęła się dość przypadkowo od Linkedina, jednak już po pierwszych tygodniach współpracy przekonałem się, że to była dobra decyzja. W czasie naszej dotychczasowej współpracy Marcel Płoszczyński wykazał się ultra partnerskim podejściem, w którym kładzie nacisk przede wszystkim na efekt działań, a nie sam proces. Jest bardzo aktywny i zwinny w realizacji ustalonych działań, a co najważniejsze, elastycznie wykorzystuje bieżącą sytuację i dostosowuje się do sposobu funkcjonowania i ekosystemu wspieranej przez siebie firmy. Jednocześnie Marcel jest bardzo czuły na pojawiające się medialne okazje, które skutecznie wykorzystuje, nawet jeżeli przekraczają one zakres wcześniej ustalonych prac. Myślę, że Marcel to osoba, której można zaufać i powierzyć realizacje strategii PR bez konieczności ciągłego doglądania realizacji założonych celów. Tym samym, jeżeli szukasz doświadczonego PR-owca, który zadba o widoczność Twojej firmy w mediach, zarówno ogólnopolskich, jak i tych branżowych, to gratuluję – znalazłeś!

    Piotr Chwiedziewicz

    Marketing Manager | Symetria UX
  • Mam przyjemność współpracy z Marcelem Płoszczyńskim od kilku lat. Szybkie i skuteczne zapoznanie się z naszą dość wąską specjalizacją rynkową, jaką jest IT dla produkcji, zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Marcel w łatwy do przyswojenia sposób opisuje korzyści, które niesie za sobą zastosowanie w biznesie najnowszych trendów technologicznych. To bardzo ważne dla biznesu DSR 4FACTORY. Wartościowe jest dla mnie również podejście do planowania wspólnych działań, które łączy wymaganą w PR kreatywność z oczekiwanym przez nas i naszych referencyjnych klientów uporządkowaniem.

    Piotr Rojek

    Prezes zarządu | DSR SA
  • Profesjonalne podejście do komunikacji, doskonałe wyczucie tematów oraz świetna znajomość mediów – ta kombinacja przełożyła się na ogrom jakościowych publikacji już na samym początku współpracy, z której jestem w pełni zadowolona.

    Magdalena Makowska

    Dyrektor zarządzający | Spoco
  • Robiłem kilka podejść do działań PR, w tym także u polskiej “śmietanki”, ale za każdym razem byłem rozczarowany. Z Lightbe współpracę “na poważnie” rozpoczęliśmy w listopadzie 2020 r. W tym czasie pojawiłem się w wielu mediach, w tym na pierwszej stronie papierowego wydania Rzeczpospolitej (14.01.2021), na 1 miejscu polecanych na stronie www Forbes (24.01.2021) czy np. na Onet.pl w repoście z Fakt. Żadna z tych publikacja nie była sponsorowana. W tym krótkim okresie pojawiło się kilkanaście publikacji w prasie branżowej dedykowanej startupom, marketingowi czy e-commerce. Liczba leadów, która spływa z kanału personal branding /PR jest największa w całym lejku moich firm. Dodatkowo jest to najtańszy CPL z najniższym kosztem obsługi procesu sprzedażowego. 

    Bartosz Ferenc