Jesteśmy nowoczesną agencją Public Relations. Nasi klienci to przede wszystkim firmy z branży technologicznej oraz prawniczej. Tworzymy i realizujemy strategie komunikacji, które nie tylko precyzyjnie trafiają do grupy docelowej, lecz przekładają się również na imponujące zasięgi i wymierne efekty biznesowe.
Nasi klienci miesiąc w miesiąc obecni są w największych tytułach prasowych. Jakościowe publikacje w wiodących polskich mediach to dla nich standard
Dajemy więcej
Pod względem wyników, jakie osiągamy dla naszych klientów, znajdujemy się w rynkowej czołówce. W Polsce istnieje niewiele agencji, które potrafią utrzymać nieprzerwaną obecność marki w mediach na takim poziomie.
Samodzielność
Wszystko bierzemy na siebie. Prowadzimy komunikacje zewnętrzną przy minimalnym zaangażowaniu klienta, które najczęściej sprowadza się wyłącznie do akceptowania koncepcji czy materiałów prasowych.
Professional approach to communication, excellent sense of topics and knowledge of mechanisms ruling the media – this combination translated into a huge amount of quality publications. It all happened already at the beginning of the cooperation.
Magdalena MakowskaManaging Director | SPOCO
I have the pleasure of working with Marcel Płoszczyński for several years. Quick and effective familiarization with our rather narrow market specialization, which is IT for production, made a huge impression on me. Marcel describes the benefits of using the latest technology trends in business in an easily understandable way. This is very important for DSR 4FACTORY business. The approach to planning joint operations that combines the creativity required in PR with the orderliness expected by us and our reference clients is also valuable to me.
Piotr RojekCEO | DSR SA
Our cooperation with Lightbe started quite accidentally on Linkedin. After a few weeks, I was convinced that it was a good decision. During our cooperation, Marcel Ploszczynski has shown a partnership approach in which he emphasizes primarily the effects, not the process itself. He is very active and agile in the implementation of his objectives, and most importantly, he flexibly uses the current situation and adapts to the functioning of the company ecosystem. At the same time, Marcel is very sensitive to emerging media opportunities that he uses effectively, even if they exceed the scope of previously agreed work. I think that Marcel is a person who can be trusted and entrusted with the implementation of PR strategies without having to constantly watch over the achievement of goals. If you are looking for an experienced PR specialist who will take care of your company’s visibility in both national and trade media, then congratulations – you just found one!
Piotr ChwiedziewiczMarketing Manager | Symetria UX Agency
Tworzenie informacji prasowych powinno być rzemiosłem każdego, kto zajmuje się komunikacją, i narzędziem, które ma przynieść konkretny efekt. Jest jak dłuto w rękach rzeźbiarza. Jednak
Jeszcze 12 miesięcy temu żadna poważna agencja nie zaproponowałaby swojemu klientowi organizacji eventu wyłącznie online. Dziś żadna poważna agencja nie zaproponuje klientowi przygotowania wydarzenia jedynie
Nie wiem, skąd w człowieku taka dziwna cecha, ale zauważcie, że dzieła wybitne, znaczące, przyciągające uwagę i tej uwagi warte tworzy najczęściej wtedy, kiedy
„The information superhighway will mean anyone can do anything from anywhere” – taki potencjał w 1995 r. widziano w powstającym dopiero internecie. Dwadzieścia lat później,